Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Una oportunidad para el cambio

URI:
http://hdl.handle.net/11162/114030
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Trujillo Sáez, Fernando
Date:
2015
Published in:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2015, n. 458, Julio-Agosto ; p. 52-56
Abstract:

Diseñar y gestionar un proyecto lingüístico de centro requiere una suma de voluntades por parte de todas las personas implicadas para que este llegue a buen fin y se observe un cambio sustancial en la competencia en comunicación lingüística del alumnado. Sin embargo, acometer estos retos supone un valor añadido para el centro que lo afronta, pues implica cambios en profundidad en su organización.

Diseñar y gestionar un proyecto lingüístico de centro requiere una suma de voluntades por parte de todas las personas implicadas para que este llegue a buen fin y se observe un cambio sustancial en la competencia en comunicación lingüística del alumnado. Sin embargo, acometer estos retos supone un valor añadido para el centro que lo afronta, pues implica cambios en profundidad en su organización.

Leer menos
Materias (TEE):
proyecto; lingüística aplicada; eficacia del centro de enseñanza; cambio social
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.