Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Despacito y con buena letra

URI:
http://hdl.handle.net/11162/109490
Full text:
http://www.gobiernodecanarias.or ...
View/Open
despacito_buena_letra_14.pdf (146.2Kb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Seijas López, José María
Date:
2008
Published in:
Jameos : publicación del CEP de Lanzarote. Arrecife (Lanzarote), 2008, n. 14 ; p. 30-32
Abstract:

Se estudia el problema de la dislexia en el alumnado de educación primaria que puede confundirse con un problema de aprendizaje. Se diseña un plan para reaprender las sílabas trabadas, y de corrección de la escritura de algunas letras, sobre todo la “b”, “d”, “p” y “q” aportando una solución sencilla que evita futuros problemas en la calidad educativa del alumnado que presentan estos problemas de lecto-escritura.

Se estudia el problema de la dislexia en el alumnado de educación primaria que puede confundirse con un problema de aprendizaje. Se diseña un plan para reaprender las sílabas trabadas, y de corrección de la escritura de algunas letras, sobre todo la “b”, “d”, “p” y “q” aportando una solución sencilla que evita futuros problemas en la calidad educativa del alumnado que presentan estos problemas de lecto-escritura.

Leer menos
Materias (TEE):
dislexia; dificultad para la lectura; técnicas de lectura; medios de enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.