Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Compartiendo lecturas : orientaciones y guía de lecturas para niños y niñas de 0-3 años

URI:
http://hdl.handle.net/11162/107661
Full text:
http://www.cpraviles.com/materia ...
View/Open
AS-05120-2010Compartiendo lecturas.pdf (2.203Mb)
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Alonso García, Mónica; Fernández Nafría, Ana; Álvarez Arena, Carmen; Álvarez García, Patricia; Álvarez González, Lorena; Braña Cobas, Luz Ana; González Acero, Ana Belén; González Solís, Florentina; Gómez Dorado, Natalia; Menéndez Sánchez, Rocío; Prado Tronco, Sheila; Prieto Riesco, Teresa; Soto Rodríguez, Pilar
Date:
2010
Abstract:

Pequeña guía que surge a raíz de las reflexiones de las integrantes de un grupo de trabajo del CPR de Avilés (Asturias), en calidad de su actividad profesional como educadoras y mediadoras con las familias en el uso de la Literatura en el primer ciclo de Educación Infantil, que pretende reivindicar una nueva mirada al uso de la literatura infantil en las escuelas y en casa: la lectura como puente afectivo

Pequeña guía que surge a raíz de las reflexiones de las integrantes de un grupo de trabajo del CPR de Avilés (Asturias), en calidad de su actividad profesional como educadoras y mediadoras con las familias en el uso de la Literatura en el primer ciclo de Educación Infantil, que pretende reivindicar una nueva mirada al uso de la literatura infantil en las escuelas y en casa: la lectura como puente afectivo

Leer menos
Materias (TEE):
lectura; libros para niños; bibliografía; orientación; literatura infantil y juvenil
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.