Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CommunityAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

Author
Marcelo García, Carlos (17)
Mingorance Díaz, Pilar (3)Estebaranz García, Araceli (2)Mayor Ruiz, Cristina (2)Huber, Günter L. (1)... moreSubjectformación de profesores (5)profesor (4)cuestionario (3)evaluación (3)formación inicial (3)... moreDate issue1995 (4)1998 (3)1999 (3)1991 (2)1990 (1)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 17

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Los grupos de trabajo de los profesores como actividad autoformativa para crear una cultura colaborativa 

    Estebaranz García, Araceli; Marcelo García, Carlos; Mingorance Díaz, Pilar. 1998
  • Fichero adjunto

    Modelos de colaboración entre la universidad y las escuelas en la formación de profesores 

    Marcelo García, Carlos. 1998
  • Fichero adjunto

    El contenido del discurso como variable de proceso en la evaluación de programas de formación de profesores 

    Marcelo García, Carlos; Mingorance Díaz, Pilar; Mayor Ruiz, Cristina. 1995
  • Fichero adjunto

    ¿Quién forma al formador? : un estudio sobre las tareas profesionales y necesidades de formación de asesores de Andalucía y Canarias 

    Marcelo García, Carlos. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Dimensiones ambientales en clases de profesores principiantes, según el C.U.C.E.I. 

    Marcelo García, Carlos. 1991
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    El análisis del discurso como variable de proceso en la formación de profesores : funciones del discurso 

    Marcelo García, Carlos; Mingorance Díaz, Pilar. 1995
  • Fichero adjunto

    Cultura escolar y cultura profesional : los dilemas del cambio 

    Marcelo García, Carlos; Estebaranz García, Araceli. 1999
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Un instrumento para evaluar cambios en las etapas de preocupaciones de profesores : el inventario de preocupaciones de profesores 

    Marcelo García, Carlos; Mayor Ruiz, Cristina; Sánchez Moreno, Marita. 1995
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Inventario de ambiente de clase en Facultades y Escuelas Universitarias (C.U.C.E.I.) 

    Marcelo García, Carlos. 1991
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Algo más que recuperar palabras y contar frecuencias : la ayuda del ordenador en el análisis de datos cualitativos 

    Marcelo García, Carlos; Huber, Günter L.. 1990
  • 1
  • 2
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.