Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CommunityAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

Author
Pro Bueno, Antonio José de (56)
Rodríguez Moreno, Javier (5)Saura Llamas, Octavio (4)Sánchez Blanco, Gaspar (4)Valcárcel Pérez, María Victoria (4)... moreSubjecteducación científica (22)física (14)contenido de la educación (12)didáctica (12)formación de profesores (11)... moreDate issue2020 - 2021 (2)2010 - 2019 (16)2000 - 2009 (30)1995 - 1999 (8)

Try these too...

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 56

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    La utilización de un modelo de planificación de unidades didácticas : el estudio de las disoluciones en la educación secundaria 

    Sánchez Blanco, Gaspar; Pro Bueno, Antonio José de; Valcárcel Pérez, María Victoria. 1997
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    ¿Que actividades de enseñanza utilizan los profesores en formación inicial y los profesores en ejercicio cuando planifican unidades didácticas? 

    Pro Bueno, Antonio José de; Saura Llamas, Octavio; Sánchez Blanco, Gaspar. 2000
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Comparación de la historia académica personal de alumnos de la Diplomatura y del Grado de Maestro de Primaria sobre materias de ciencias : evolución de los perfiles del alumnado 

    Pro Bueno, Antonio José de; Nortes Martínez Artero, María Rosa. 2016
  • Fichero adjunto

    ¿Qué ropa me pongo?: cómo percibe el alumnado los contenidos científicos con audiovisuales 

    Pro Bueno, Antonio José de; Ezquerra Martínez, Ángel. 2008
  • Fichero adjunto

    Aprender y enseñar con experiencias : y ahora para desarrollar competencias y experiencias 

    Pro Bueno, Antonio José de. 2011
  • ¿Cómo pueden secuenciarse los contenidos procedimentales? 

    Pro Bueno, Antonio José de. 1997
  • Molts interrogants davant dels resultats obtinguts en ciències en el projecte PISA. 'Muchos interrogantes ante los resultados obtenidos en ciencias en el proyecto PISA' 

    Pro Bueno, Antonio José de. 2005
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    ¿Cómo es valorado un curso de formación inicial desde las necesidades y problemas de profesores principiantes? 

    Pro Bueno, Antonio José de; Sánchez, Gaspar; Saura, Octavio [et al.]. 2001
  • Fichero adjunto

    ¿Qué investigamos sobre la Didáctica de las Ciencias Experimentales en nuestro contexto educativo? 

    Pro Bueno, Antonio José de. 2009
  • Nuevos tiempos, nuevos contenidos en física 

    Pro Bueno, Antonio José de; Saura, Octavio. 2000
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.