Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Calero Pérez, Esther"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-3 of 3

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Bilingüismo y aprendizaje de la lecto-escritura 

      Calero Pérez, Esther; Calero Guisado, Andrés; Pérez González, Raquel. 1999
    • Fichero adjunto

      El conocimiento de la estructura textual : una estrategia clave que ayuda al alumnado de Educación Primaria en la comprensión de textos informativos 

      Pérez Domínguez, Marta; Raído Brañas, María Dolores; Ovalle Torres, Miriam [et al.]. 2016
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      El Portfolio como estrategia de evaluación compartida de la comprensión lectora 

      Calero Guisado, Andrés; Calero Pérez, Esther. 2008
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.