Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Torrijos Fincias, Patricia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-5 of 5

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Desarrollo de competencias emocionales en el profesorado de Educación Secundaria a través de una intervención por programas 

      Torrijos Fincias, Patricia; Martín Izard, Juan Francisco. 2014
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Determinantes de la satisfacción de los profesores de secundaria, como indicador de calidad de un programa formativo en resolución de conflictos 

      Torrecilla Sánchez, Eva María; Rodríguez Conde, María José; Olmos Migueláñez, Susana [et al.]. 2017
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      La educación emocional en la formación permanente del profesorado no universitario 

      Torrijos Fincias, Patricia; Martín Izard, Juan Francisco; Rodríguez Conde, María José. 2018
    • Archivo adjunto en URL externa

      Entornos digitales, conectividad y educación. Percepción y gestión del tiempo en la construcción de la identidad digital de la juventud 

      Muñoz Rodríguez, José Manuel; Torrijos Fincias, Patricia; Serrate González, Sara [et al.]. 2020
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Intención de uso y autopercepción docente del bLearning en educación superior(Teaching use intention and self-perception of bLearning in higher education) 

      Martín Lucas, Judith; Torrijos Fincias, Patricia; Serrate González, Sara [et al.]. 2021
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.