Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Gómez, Pedro"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-5 of 5

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Caminos de aprendizaje en la formación de profesores de matemáticas : objetivos, tareas y evaluación 

      Gómez, Pedro; González López, María José; Romero Albadalejo, Isabel María. 2014
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Characterization about tutor´s actuation in the teachers training of mathematics 

      Arias Soto, Marlene; Gómez, Pedro. 2014
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Educación matemática en países hispanohablantes : evolución de su documentación de acceso abierto 

      Castro, Paola; Gómez, Pedro. 2021
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      La enseñanza inicial del concepto de fracción por maestros en formación 

      Castro Rodríguez, Elena; Rico Romero, Luis; Gómez, Pedro. 2015
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Toma de decisiones en el aula : estudios de caso de profesores de matemáticas 

      Pinzón, Andrés; Gómez, Pedro. 2021
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.