Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Fernández Río, Javier"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-5 of 5

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Effects of cooperative learning on perceived competence, motivation, social goals, effort and boredom in prospective Primary Education teachers 

      Fernández Río, Javier; Cecchini Estrada, José Antonio; Méndez Giménez, Antonio. 2014
    • Fichero adjunto

      Hibridando modelos pedagógicos para la mejora de la comprensión táctica de estudiantes : una investigación a través del Duni 

      Antón Candanedo, Alejandro; Fernández Río, Javier. 2017
    • Fichero adjunto

      Metas de logro 3x2, motivación autodeterminada y satisfacción con la vida en Educación Secundaria 

      Méndez Giménez, Antonio; Cecchini Estrada, José Antonio; Fernández Río, Javier [et al.]. 2017
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Modelo integral de transición activa hacia la autonomía : hacia un proceso de autorregulación del aprendizaje en el aula de educación primaria 

      Casado Berrocal, Oscar Manuel; Pérez Pueyo, Ángel; Hortigüela Alcalá, David [et al.]. 2019
    • Archivo adjunto en URL externa

      Todas las personas somos Asperger : una experiencia basada en la improvisación teatral 

      Méndez Martínez, Emilio; Fernández Río, Javier. 2019
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.