Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Usán Supervía, Pablo"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-6 of 6

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjunto

      ¿Cómo se interrelacionan las variables de burnout, engagement y autoeficacia académica? : un estudio con adolescentes escolares 

      Usán Supervía, Pablo; Salavera Bordás, Carlos; Domper Buil, Elena. 2018
    • Fichero adjunto

      La coordinación entre espacios formativos formales y deportivos : un estudio de caso etnográfico en el fútbol pre-benjamín 

      Merino Orozco, Abel; Arraiz Pérez, Ana; Sabirón Sierra, Fernando [et al.]. 2017
    • Influencia de los problemas internalizantes y externalizantes en la autoeficacia en estudiantes de Secundaria 

      Salavera Bordás, Carlos; Usán Supervía, Pablo. 2019
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Orientaciones de logro, burnout académico y satisfacción intrínseca hacia la escuela en estudiantes de Educación Secundaria Obligatoria 

      Usán Supervía, Pablo; Salavera Bordás, Carlos. 2018
    • Fichero adjunto

      Repercusión de las estrategias de afrontamiento de estrés en la felicidad de los alumnos de Secundaria 

      Salavera Bordás, Carlos; Usán Supervía, Pablo. 2017
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Uso del humor e inteligencia emocional en estudiantes de Secundaria 

      Salavera Bordás, Carlos; Usán Supervía, Pablo. 2018
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.