Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Campos Bandrés, Iris Orosia"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-6 of 6

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Actitudes de los maestros en formación hacia las lenguas extranjeras y la educación multilingüe 

      Campos Bandrés, Iris Orosia. 2021
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Actitudes del profesorado de educación secundaria hacia la lengua aragonesa 

      Campos Bandrés, Iris Orosia. 2021
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Claves en la enseñanza de la lengua minorizada : acercamiento al caso del aragonés 

      Campos Bandrés, Iris Orosia. 2019
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Exploración de la relación entre la alfabetización familiar, las TIC y la competencia lectoescritora 

      Campos Bandrés, Iris Orosia; Marco Sisamón, Ana. 2021
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Los futuros maestros ante la escritura : resultados de un proyecto de investigación-acción 

      Campos Bandrés, Iris Orosia. 2022
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Lengua minoritaria y docencia, ¿insatisfacción laboral o síndrome de burnout? : reflexiones de los maestros de aragonés sobre casi dos décadas de su enseñanza en la Educación Infantil y Primaria 

      Campos Bandrés, Iris Orosia. 2018
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.