Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Browsing by Author "Vicent Otaño, Naiara"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Sort by:

Order:

Results:

Now showing items 1-7 of 7

  • title
  • issue date
  • submit date
  • ascending
  • descending
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Arqueología y tecnologías digitales en educación patrimonial 

      Vicent Otaño, Naiara; Rivero Gracia, María Pilar; Feliu Torruella, María. 2015
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Educación patrimonial inclusiva en OEPE : un estudio prospectivo(Inclusive heritage education in SHEO : a prospective study) 

      Marín Cepeda, Sofía; García Ceballos, Silvia; Gillate Aierdi, Iratxe [et al.]. 2017
    • El método del caso en la formación inicial del profesorado de secundaria y bachillerato en el área de ciencias sociales 

      Ibáñez Etxeberría, Álex; Vicent Otaño, Naiara. 2013
    • ¡Nos flipan los videojuegos! : invertir el aula a través de Assassin's Creed Origins 

      Plantas Mendaza, Martín; Vicent Otaño, Naiara. 2019
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Patrimonio, curriculum y formación del profesorado de Educación Primaria en México 

      Luna Velasco, Úrsula; Vicent Otaño, Naiara; Reyes Cabrera, William René [et al.]. 2019
    • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

      Potencial educativo de apps de Memoria Histórica. Estudio de casos 

      Vicent Otaño, Naiara; Gillate Aierdi, Iratxe; Campos López, Teresa [et al.]. 2020
    • El uso de las nuevas tecnologías y el patrimonio en el ámbito escolar 

      Vicent Otaño, Naiara; Ibáñez Etxeberría, Alejandro. 2012
      Ministry logo
      AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
      Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
      Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
      RSSShare
       

       

      Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.