@article{11162/98136, year = {2013}, url = {http://hdl.handle.net/11162/98136}, abstract = {En el món de l¿educació i la clínica estem molt atents al concepte d¿escolta per tal de treballar amb les persones i crear l¿empatia suficient, que permeti construir relacions significatives. Quan parlem de la primera infància, l¿acollida i l¿escolta són les actituds bàsiques que faciliten una atmosfera de benestar i seguretat. L¿adult encarregat dels nens i nenes és responsable d¿instal·lar aquest clima i ajudar a desenvolupar les capacitats necessàries per fer la seva evolució tan harmoniosa com sigui possible. La Pràctica Psicomotriu Aucouturier ajuda a desenvolupar aquestes capacitats en els adults. És molt important aprendre i saber esperar, no avançar-se, donar l¿espai i el temps, evitar ¿fer... fer¿, perquè els infants són els protagonistes reals del seu procés maduratiu i nosaltres els seus acompanyants, els seus ¿facilitadors¿.}, booktitle = {IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2013, Vol. IV, n. 1 ; p. 135-143}, keywords = {psicomotricidad}, keywords = {expresión corporal}, keywords = {primera infancia}, keywords = {niño de primera infancia}, keywords = {desarrollo del niño}, keywords = {sentimiento}, keywords = {conciencia}, title = {Temps d¿espera, temps d¿escolta}, author = {Vives, Iolanda}, }