@misc{11162/155843, year = {2008}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_edu_ambi/adjuntos/800007e_agenda_2008_educar_soste_guia_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/155843}, abstract = {La Agenda 21 Escolar se ha convertido en la columna vertebral de la educación para la sostenibilidad. Esta guía describe los pasos para desarrollarla e incluye ejemplos de experiencias significativas llevadas a cabo estos años. De esta forma, los agentes educativos pueden comprender la validez e interés del programa. Además, incorpora un conjunto de fichas que proporcionan la ¿hoja de ruta¿ para desarrollar más fácilmente el programa.}, abstract = {Gaur egun EAEko iraunkortasuneko hezkuntzaren zutabe garrantzizkoena bilakatu da Eskolako Agenda 21. Programa hori garatzeko zer egin behar den azaltzen du gida honek eta ikastetxeetan egindako zenbait esperientzia adierazgarri txertatzen ditu. Horrela, eskoletako eragileek erraz ikusiko dute programa garatzea beren ikastetxeetarako ere onuragarria, baliagarria eta interesgarria izan daitekeela. Programa errazago garatzeko, fitxa sorta bat eskaintzen da.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2008}, keywords = {ecología}, keywords = {educación ambiental}, keywords = {material de referencia}, keywords = {programa de enseñanza}, keywords = {actividades escolares}, keywords = {relación escuela-comunidad}, keywords = {País Vasco}, title = {Eskolako Agenda 21en gida : iraunkortasunerako hezi}, author = {Benito Iza, Jon and Gutiérrez Bastida, Jose Manuel and Hernández Abaitua, Ricardo and Marañón Zalduondo, Jose}, }