@misc{11162/120012, year = {2006}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_neespeci/adjuntos/18_nee_110/110028e_Doc_Varios_lenguaje_comunicacion_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/120012}, abstract = {Este documento pretende establecer pautas de abordaje de la comunicación oral en el contexto de una escuela para todos y todas así como prioridades de intervención del personal especialista dentro de este modelo. El modelo de intervención educativa que sustenta este trabajo es un modelo competencial, en el que todo el profesorado se declara competente para el desarrollo de la comunicación y el lenguaje oral, demandando ayuda, asesoramiento y orientación cuando sea preciso para abordar determinadas dificultades que algunos alumnos o alumnas experimentan.}, abstract = {Dokumentu honek ahozko komunikazioari aurre egiteko orientabideak zehaztu nahi ditu, guztientzako eskola baten testuinguruan, baita pertsonal espezialistak eredu honen barruan esku hartzeko lehentasunak ere. Lan horri eusten dion hezkuntzako esku-hartzearen eredua gaitasun-eredua da, zeinetan irakasle guztiak gai baitira komunikazioa eta ahozko hizkuntza garatzeko, behar izanez gero laguntza, aholkularitza eta orientabidea eskatuz, ikasle jakin batzuek izan ditzaketen zailtasunei ekiteko.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2006}, keywords = {lenguaje escrito}, keywords = {lenguaje hablado}, keywords = {competencia comunicativa}, keywords = {integración escolar}, keywords = {desarrollo del lenguaje}, keywords = {intervención}, keywords = {comunicación verbal}, keywords = {educación especial}, title = {Hizkuntzaren eta komunikazioaren garapena esku hartzeko eredu inklusiboaren barruan}, author = {Miguel, José Luis de and Etxebarria, Arantza and Jaussi, María Luisa and Mendía, Rafael and Ruiz, Carlos}, }