@misc{11162/112825, year = {2015}, url = {http://www.isei-ivei.net/eusk/argital/PISA2012/ITEM_DIGITALAK.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/112825}, abstract = {En este documento se presentan, a modo de ejemplo, algunos ítems en formato digital que han formado parte de la evaluación PISA 2012 y que han sido liberados, es decir, no se usarán en futuras aplicaciones de PISA. Con la publicación de los ítems digitales se pretende mostrar la forma de medir el desarrollo de las competencias que se presentan y, además, dar a conocer cómo se presentan los ítems en el nuevo formato digital, dado que, a partir de ahora, todas las evaluaciones PISA se realizarán por este medio. Se trata de que el alumnado tenga la posibilidad de practicar y evitar que los resultados sean mediatizados por la dificultad en el manejo básico de los ordenadores, ya que en las pruebas deberá utilizar el teclado, el ratón, cliquear y desplazarse por la pantalla, utilizar menús navegables y enlaces, etc.}, abstract = {Dokumentu honetan PISA 2012 ebaluazioan erabili ziren formatu digitaleko zenbait item aurkezten dira, adibide gisa. Itemak liberaturik daude, hau da, ez dira berriro erabiliko PISA ebaluazioetan. Item digitalak argitaratzearen helburua konpetentzien garapen maila neurtzeko modua erraztea eta, baita ere, itemak formatu digital berrian nola aurkezten diren jakinaraztea. Zeren, hemendik aurrera, PISA ebaluazio guztiak formatu digitalean bakarrik gauzatuko baitira. Helburua ikasleek formatu digital berriarekin jardutea da, ordenagailuen oinarrizko erabilera ez menperatzeak emaitzetan eraginik izan ez dezan. Izan ere, probetan ikasleek teklatua eta sagua erabili, klik egin eta pantailan zehar mugitu, menu nabigagarriak eta estekak erabili egin beharko dute.}, publisher = {Bilbao : ISEI-IVEI, 2015}, keywords = {examen asistido por ordenador}, keywords = {matemáticas}, keywords = {lectura}, keywords = {solución de problemas}, keywords = {evaluación}, title = {PISA 2012. Item digital liberatuak. Problemen ebazpena. Matematikarako konpetentzia. Irakurtzeko konpetentzia}, author = {}, }