Infants sota pressió
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2013Publicado en:
IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2013, Vol. IV, n. 1 ; p. 33-46Resumen:
Cada vegada els pares pressionen més els fills per por davant un futur que es presenta amb poques possibilitats. La formació, la cultura, segueix semblant una garantia d¿èxit. L¿estimulació cognitiva ha de començar tan aviat com sigui possible. L¿educació ha de ser adquirida al més aviat possible. Cal ensenyar ben aviat calma, ordre i disciplina ¿principis del món dels adults¿ perquè després puguin ser competitius. No importa allò que sóc, sinó allò que tinc. La Pràctica Psicomotriu Aucouturier, representada per les escoles de l¿ASEFOP (Associació Europea d¿Escoles de Formació en Pràctica Psicomotriu), s¿oposa a aquesta evolució social: l¿objectiu dels nostres esforços no és l¿estimulació cognitiva, sinó la maduració psicològica del nen com a resultat d¿un desenvolupament personal harmònic. Encara que a Alemanya l¿educació preventiva està molt endarrere en relació amb altres països d¿Europa, ZAPPA (Zentrum für Aus- und Fortbildung in Psychomotorischer Praxis Aucouturier ¿ Centre de formació i educació en pràctica psicomotriu Aucouturier), escola membre de l¿ASEFOP, promou iniciatives d¿educació preventiva que mostren com pot ser el futur.
Cada vegada els pares pressionen més els fills per por davant un futur que es presenta amb poques possibilitats. La formació, la cultura, segueix semblant una garantia d¿èxit. L¿estimulació cognitiva ha de començar tan aviat com sigui possible. L¿educació ha de ser adquirida al més aviat possible. Cal ensenyar ben aviat calma, ordre i disciplina ¿principis del món dels adults¿ perquè després puguin ser competitius. No importa allò que sóc, sinó allò que tinc. La Pràctica Psicomotriu Aucouturier, representada per les escoles de l¿ASEFOP (Associació Europea d¿Escoles de Formació en Pràctica Psicomotriu), s¿oposa a aquesta evolució social: l¿objectiu dels nostres esforços no és l¿estimulació cognitiva, sinó la maduració psicològica del nen com a resultat d¿un desenvolupament personal harmònic. Encara que a Alemanya l¿educació preventiva està molt endarrere en relació amb altres països d¿Europa, ZAPPA (Zentrum für Aus- und Fortbildung in Psychomotorischer Praxis Aucouturier ¿ Centre de formació i educació en pràctica psicomotriu Aucouturier), escola membre de l¿ASEFOP, promou iniciatives d¿educació preventiva que mostren com pot ser el futur.
Leer menos