Com veure la TV? III : la publicitat
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Material didácticoEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Autor corporativo:
Fecha:
1998Resumen:
Herramienta para analizar el fenómeno televisivo y, especialmente, para descubrir cuál es la esfera comunicativa en la que se mueve la televisión, en concreto la publicidad, y cómo ejerce la mayoría de sus efectos socializadores desde la lógica de las emociones.
Herramienta para analizar el fenómeno televisivo y, especialmente, para descubrir cuál es la esfera comunicativa en la que se mueve la televisión, en concreto la publicidad, y cómo ejerce la mayoría de sus efectos socializadores desde la lógica de las emociones.
Leer menosEina per analitzar el fenòmen televisiu i, especialment, per a descobrir quina és l'esfera comunicativa en què es mou la televisió, concretament de la publicitat, i com exerceix la majoria dels seus efectes socialitzadors des de la lògica de les emocions.
Eina per analitzar el fenòmen televisiu i, especialment, per a descobrir quina és l'esfera comunicativa en què es mou la televisió, concretament de la publicitat, i com exerceix la majoria dels seus efectes socialitzadors des de la lògica de les emocions.
Leer menos