TY - GEN AU - Sainz Martínez, Alicia PY - 1998 UR - http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_neespeci/adjuntos/18_nee_110/110019e_Doc_IDC_aulas_estables_e.pdf UR - http://hdl.handle.net/11162/119931 AB - Este documento pretende facilitar al profesorado criterios y orientaciones didacticas para organizar la respuesta educativa de aquel alumnado que tiene trastornos profundos y generalizados del desarrollo y que necesita recursos excepcionales como son... AB - Idatzi honek irizpide eta jarraibideak eskaini nahi dizkie irakasleei, garatzeko arazo sakonak eta orokorrak dituzten eta baliabide ezohikoak behar dituzten ikasleei nola erantzun antolatzen laguntzeko, ikastetxe arruntetako gela egonkorrak kasu.... LA - eus PB - Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 1998 KW - integracion escolar KW - contenido de la educacion KW - medios de ensenanza KW - personal escolar KW - trabajo en equipo KW - autismo KW - trastorno de la conducta KW - desarrollo de programas de estudios KW - discapacidad fisica KW - discapacidad fisica KW - discapacidad intelectual KW - Alumnos con Necesidades Educativas Especiales (ACNEE) TI - Garapenaren nahaste orokortuak dituzten ikasleentzako gela egonkorren funtzionamendurako orientabideak ER -