Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Cómo mejorar la atención en los niños

URI:
http://hdl.handle.net/11162/88128
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a Refworksuntranslated
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Calderón Garrido, Caterina
Date:
2003
Published in:
Aula de innovación educativa. Barcelona, 2003, n. 119, febrero ; p. 54-60
Abstract:

La atención es fundamental para tener éxito en la escuela. No es una habilidad que aparece de manera espontánea sino que es susceptible de mejora mediante ejercicio y refuerzo de padres y profesores.

La atención es fundamental para tener éxito en la escuela. No es una habilidad que aparece de manera espontánea sino que es susceptible de mejora mediante ejercicio y refuerzo de padres y profesores.

Leer menos
Materias (TEE):
atención; desarrollo del niño; actividades escolares
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare