Show simple item record

dc.contributor.authorSànchez Moner, Josep Bernatspa
dc.contributor.otherGovern de les Illes Balears. Conselleria d'Educació i Cultura. Direcció General d'Innovació i Formació del Professorat. Servei de Formació Permanent del Professorat; Passatge de Guillem de Torrella, 1; 07002 Palma; +34971177502; +34971177528; formacio.distancia@educacio.caib.esspa
dc.date.issued2007spa
dc.identifier.citationp. 71-72spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/7729
dc.identifier.urihttp://weib.caib.es/Formacio/distancia/Material/Nouving/Nouvinguts.pdfspa
dc.descriptionResumen tomado de la publicación. Documento sujeto a una licencia de Reconocimiento-No comercial-Compartir con la misma licencia 3.0 España de Creative Commons. Última revisión: octubre de 2008spa
dc.description.abstractMaterial de referencia de los cursos de formación a distancia del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Se presentan diversas metodologías de actuación para la acogida del alumnado recién llegado y de atención a la diversidad. En primer lugar, se analizan las bases para trabajar las habilidades lingüísticas y de comunicación con este tipo de alumnado. Seguidamente, se desarrollan los tipos de rincones y talleres donde se fomenta el aprendizaje de las diferentes materias, y se establecen los aspectos más importantes a considerar por el profesorado. A continuación, se revisa la Webquest como elemento TIC en el desarrollo de proyectos de trabajo y fomento del aprendizaje de forma interactiva. Finalmente, se presentan recomendaciones para el apoyo dentro y fuera del aula y mediante agrupamientos flexibles y grupos heterogéneos y se ejemplifica su uso en cada uno de ellos. Se incluyen actividades de consolidación de los contenidos desarrollados en el curso.spa
dc.description.abstractMaterial de referència dels cursos de formació a distància del Servei de Formació Permanent del Professorat (Conselleria d'Educació i Cultura de les Illes Balears). Es presenten diverses metodologies d'actuació per a l'acollida de l'alumnat nouvingut i d'atenció a la diversitat. En primer lloc, s'analitzen les bases per a treballar les habilitats lingüístiques i de comunicació amb aquest tipus d'alumnat. A continuació, es desenvolupen els tipus de racons i tallers on es fomenta l'aprenentatge de les diferents matèries, i s'estableixen els aspectes més importants a considerar pel professorat. Tot seguit, es revisa la Webquest com a element TIC en el desenvolupament de projectes de treball i foment de l'aprenentatge de forma interactiva. Finalment, es presenten recomanacions per al suport dins i fora de l'aula i mitjançant agrupaments flexibles i grups heterogenis, i s'exemplifica el seu ús en cada un d'ells. S'inclouen activitats de consolidació dels continguts vists en el curs. Document subjecte a una llicència de Reconeixement-No comercial-Compartir amb la mateixa llicència 3.0 Espanya de Creative Commons.spa
dc.format.extent72 p.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.language.isocatspa
dc.publisherPalma : Govern de les Illes Balears, Conselleria d'Educació i Cultura, Direcció General d'Innovació i Formació del Professorat, 2007spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjectformación de profesoresspa
dc.subjectmaterial autodidácticospa
dc.subjectcurso de formaciónspa
dc.subjectenseñanza a distanciaspa
dc.subjectalumno extranjerospa
dc.subjectintegración escolarspa
dc.subjectrol del profesorspa
dc.subjectclase heterogéneaspa
dc.subjectpedagogía diferencialspa
dc.titleModalitat d'organització de l'atenció a l'alumnat nouvingut : metodologies, tècniques i estratègies per a l'Educació Infantil i Primàriacat
dc.typeGuía o manualspa
dc.audienceProfesoradospa
dc.bbddRecursosspa
dc.date.provenance20090713spa
dc.description.locationUniversitat de les Illes Balears. Redined Balears; Edifici Guillem Cifre de Colonya. Ctra. de Valldemossa, Km 7,5; 07122 Palma; +34971172792; +34971173190; redined.balears@uib.esspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelEducación Infantilspa
dc.educationLevelEducación Primariaspa
dc.identifier.signaturaBAL 000032spa


Files in this item

    Show simple item record