Avaluació del clima motivacional, satisfacció, percepció d'habilitat i actituds de fairplay en futbolistes alevins i infantils i en llurs entrenadors
Texto completo:
http://articulos.revista-apunts. ...Texto completo:
http://articulos.revista-apunts. ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2000Publicado en:
Apunts. Educació física i esports. 2000, n. 62, cuarto trimestre ; p. 6-13Resumen:
Se describen las valoraciones de los jugadores y los entrenadores sobre la percepción del clima motivacional y las actitudes de fairplay. Se evalúa el grado de satisfacción de los jugadores en los entrenamientos de fútbol, así como las puntuaciones sobre los criterios de percepción de habilidad de los jugadores. Se hace una comparación de estas valoraciones en función de la categoría a la que pertenecen tanto los jugadores como los entrenadores. El grupo mostral estaba formado por un total de 176 jugadores, 104 alevines (de 9 a 12 años) y 72 infantiles (de 13 a 14 años). También participaron en el estudio 10 entrenadores de equipos alevines y 6 entrenadores de equipos infantiles. Se observan diferencias relevantes, sobre todo, en las variables dureza y diversión.
Se describen las valoraciones de los jugadores y los entrenadores sobre la percepción del clima motivacional y las actitudes de fairplay. Se evalúa el grado de satisfacción de los jugadores en los entrenamientos de fútbol, así como las puntuaciones sobre los criterios de percepción de habilidad de los jugadores. Se hace una comparación de estas valoraciones en función de la categoría a la que pertenecen tanto los jugadores como los entrenadores. El grupo mostral estaba formado por un total de 176 jugadores, 104 alevines (de 9 a 12 años) y 72 infantiles (de 13 a 14 años). También participaron en el estudio 10 entrenadores de equipos alevines y 6 entrenadores de equipos infantiles. Se observan diferencias relevantes, sobre todo, en las variables dureza y diversión.
Leer menosL'objectiu principal d'aquest treball és descriure les valoracions dels jugadors i dels entrenadors sobre la percepció del clima motivacional i les actituds de fairplay. S'avalua el grau de satisfacció dels jugadors en els entrenaments de futbol, així com les puntuacions sobre els criteris de percepció d'habilitat dels jugadors. Es fa una comparació d'aquestes valoracions en funció de la categoria a què pertanyen tant els jugadors com els entrenadors. El grup mostral estava format per un total de 176 jugadors, 104 alevins (de 9 a 12 anys) i 72 infantils (de 13 a 14 anys). També van participar en l'estudi 10 entrenadors d'equips alevins i 6 entrenadors d'equips infantils. S'observen diferències rellevants, sobretot, en les variables duresa i diversió. Resum pres de l'autor. Es mostren taules i gràfiques. Bibliografia al final de l'article.
L'objectiu principal d'aquest treball és descriure les valoracions dels jugadors i dels entrenadors sobre la percepció del clima motivacional i les actituds de fairplay. S'avalua el grau de satisfacció dels jugadors en els entrenaments de futbol, així com les puntuacions sobre els criteris de percepció d'habilitat dels jugadors. Es fa una comparació d'aquestes valoracions en funció de la categoria a què pertanyen tant els jugadors com els entrenadors. El grup mostral estava format per un total de 176 jugadors, 104 alevins (de 9 a 12 anys) i 72 infantils (de 13 a 14 anys). També van participar en l'estudi 10 entrenadors d'equips alevins i 6 entrenadors d'equips infantils. S'observen diferències rellevants, sobretot, en les variables duresa i diversió. Resum pres de l'autor. Es mostren taules i gràfiques. Bibliografia al final de l'article.
Leer menos