Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Context

Export Search MetadataExport search BibTex

Discover

AuthorArias Masa, Juan (1)Balladares Burgos, Jorge Antonio (1)Cabanillas García, Juan Luis (1)Jeong, Jin Su (1)Melo Andrade, Malena Gabriela (1)... moreSubject
enseñanza a distancia (14)
tecnología de la educación (8)nuevas tecnologías (4)formación de profesores (3)conducta del profesor (2)... moreDate issue2017 (5)2015 (3)2013 (2)2008 (1)2014 (1)

Try these too...

Infografía - Evolución de las enseñanzas a distancia¿Cómo aprender a distancia?Universidades a distanciaBuenas prácticas en enseñanzas semipresenciales¿Cómo aprender a distancia? Segunda parte

Search

Show advanced filtersHide advanced filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 14

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title asc
  • Title desc
  • Issue date asc
  • Issue date desc
  • Results per page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Educación digital y formación del profesorado en modalidad semipresencial y virtual (b-learning y e-learning). Estudios de caso 

    Balladares Burgos, Jorge Antonio. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Propuesta metodológica para el aprendizaje de inglés en la Universidad Tecnológica Equinoccial (Ecuador) con el uso de las TIC 

    Salgado Reyes, Nelson Esteban. 2017
  • Archivo adjunto en URL externa

    Self-organised learning environments in Higher Education as a tool for lifelong learning 

    Peart, Mark Thomas. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Factores de abandono de la Formación Profesional en la modalidad e-learning. Análisis de caso : Ciclo Formativo de Grado Superior en Administración y Finanzas a distancia en Extremadura 

    Peña Redondo, Pedro de la. 2015
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    La formación del profesorado de educación superior para la enseñanza mediada en entornos virtuales 

    Regina López, Susana. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Gamificación en entornos colaborativos para dispositivos móviles 

    Melo Andrade, Malena Gabriela. 2017
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Una e-evaluación innovadora como factor de mejora de la enseñanza on-line 

    Yuste Tosina, Rocío. 2013
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Implicaciones tecnológicas y pedagógicas de las aulas virtuales síncronas en la enseñanza no presencial 

    Reis, António Manuel Diogo dos. 2013
  • Archivo adjunto en URL externa

    Tendencias en modalidades formativas. Blended learning 

    Paniagua Navarro, Antonio. 2014
  • Fichero adjuntoArchivo adjunto en URL externa

    Evaluación de la calidad de cursos virtuales : indicadores de calidad y construcción de un cuestionario de medida. Aplicación al ámbito de asignaturas de Ingeniería Telemática 

    Arias Masa, Juan. 2008
  • 1
  • 2
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.