Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Taller de prensa en centros escolares : aplicando nuevas tecnologías a la educación

URI:
http://hdl.handle.net/11162/47672
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a Refworksuntranslated
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Landajo, Nerea; Kerexeta, Itziar
Date:
2003
Published in:
Monitor educador. Bilbao, 2003, n. 100, noviembre-diciembre p. 51-52
Abstract:

El proyecto de Taller de Prensa tiene una doble finalidad: acercar las nuevas tecnologías al alumnado y dotar a los centros de recursos para desarrollar los objetivos curriculares relacionados con el lenguaje y la comunicación.

El proyecto de Taller de Prensa tiene una doble finalidad: acercar las nuevas tecnologías al alumnado y dotar a los centros de recursos para desarrollar los objetivos curriculares relacionados con el lenguaje y la comunicación.

Leer menos
Materias (TEE):
nuevas tecnologías; prensa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare