Redined

Logo de Xarxa d'Informació EducativaLogo de Xarxa d'Informació Educativa
  • Identificació
  • Sobre Redined
    • Què és Redined
    • Directori
  • Ajuda
    • Com cercar a Redined
    • Video tutorial
  • Autoarxiu
    • Qui pot fer enviament
    • Envieu els seus treballs
    • Drets d'autor
  • Estadístiques
    twitter
  • Català 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar per

Tot RedinedAutorsAutors CorporatiusTítolsMatèriesAltres MatèriesNivells EducatiusCol·leccionsTítols de RevistaAquesta col·lecció perAutorsAutors CorporatiusTítolsMatèriesAltres MatèriesNivells EducatiusCol·leccionsTítols de Revista

El meu compte

Identificació

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

Un plan de compensación diseñado para incluir

Per citar o enllaçar aquest document:
http://hdl.handle.net/11162/36632
Nivell Educatiu:
Educación Secundaria
Tipologia Documental:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a Refworksuntranslated
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
Veure estadístiques d'ús
Metadades:
Mostra el registre complet de l'element
Autors:
López Calahorro, Benito; Aranda Rosales, Ana MArgatita; Ruiz Jiménez, Antonia Mercedes; Fernández López, José Félix; Toledano Estepa, María Luisa
Data:
2008
Publicada a:
Cuadernos de pedagogía. Barcelona, 2008, n. 382, septiembre ; p. 60-62
Resum:

Un instituto granadino elabora un proyecto de compensación educativa caracterizado por la flexibilidad organizativa y curricular. Se trata de una acción tutorial basada en el seguimiento sistemático del alumno por parte de todos los agentes. El objetivo va más allá de la mera normalización del proceso de aprendizaje puesto que el fin es, en última instancia, reintegrar con éxito al alumno en el grupo regular.

Un instituto granadino elabora un proyecto de compensación educativa caracterizado por la flexibilidad organizativa y curricular. Se trata de una acción tutorial basada en el seguimiento sistemático del alumno por parte de todos los agentes. El objetivo va más allá de la mera normalización del proceso de aprendizaje puesto que el fin es, en última instancia, reintegrar con éxito al alumno en el grupo regular.

Leer menos
Materias (TEE):
educación compensatoria; pedagogía diferencial; integración escolar
Logo Ministeri
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexat enDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Avís legal | Accessibilitat | Contacte | Envia suggeriments
RSSCompartir