Redined

Logo de Xarxa d'Informació EducativaLogo de Xarxa d'Informació Educativa
  • Identificació
  • Sobre Redined
    • Què és Redined
    • Directori
  • Ajuda
    • Com cercar a Redined
    • Video tutorial
  • Autoarxiu
    • Qui pot fer enviament
    • Envieu els seus treballs
    • Drets d'autor
  • Estadístiques
    twitter
  • Català 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Navegar per

Tot RedinedAutorsAutors CorporatiusTítolsMatèriesAltres MatèriesNivells EducatiusCol·leccionsTítols de RevistaAquesta col·lecció perAutorsAutors CorporatiusTítolsMatèriesAltres MatèriesNivells EducatiusCol·leccionsTítols de Revista

El meu compte

Identificació

Estadístiques

Veure estadístiques d'ús

Equip Cuidem-nos : ICE de la UAB. 'Equipo Cuidem-nos : ICE de la UAB'

Per citar o enllaçar aquest document:
http://hdl.handle.net/11162/12194
Nivell Educatiu:
Ámbito general
Tipologia Documental:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
Veure estadístiques d'ús
Metadades:
Mostra el registre complet de l'element
Autors:
Notó Brullas, Francesc
Data:
2004
Publicada a:
Guix. Barcelona, 2004, n. 302, febrero ; p. 63-65
Resum:

El artículo trata sobre un grupo de trabajo multidisciplinario (pedagogía, psicología, magisterio, psicopedagogía, química, historia...), de docentes de diferentes ámbitos y etapas que, desde el ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, se han planteado reflexionar sobre el bienestar del profesorado. Desde su experiencia y desde el conocimiento de muchas realidades de centros, aportan vías de actuación hacia una vivencia positiva del hecho de ser enseñantes.

El artículo trata sobre un grupo de trabajo multidisciplinario (pedagogía, psicología, magisterio, psicopedagogía, química, historia...), de docentes de diferentes ámbitos y etapas que, desde el ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona, se han planteado reflexionar sobre el bienestar del profesorado. Desde su experiencia y desde el conocimiento de muchas realidades de centros, aportan vías de actuación hacia una vivencia positiva del hecho de ser enseñantes.

Leer menos
Materias (TEE):
educación para la salud mental; formación de profesores; tema transversal; psicología; ciencias de la educación
Logo Ministeri
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla-La ManchaCastilla y LeónCataluñaExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa RiojaComunidad Valenciana
Indexat enDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle Scholar
Redined | Avís legal | Accessibilitat | Contacte | Envia suggeriments
RSSCompartir
 

 

Redined no dóna accés al text complet de tots els registres descrits, ja que no compta amb l'autorització dels autors o editors per a la distribució pública d'alguns documents. Si està interessat en accedir a algun d'aquests recursos, pot contactar a través del correu electrònic redinedDS@educacion.gob.es i intentarem ajudar-li.