Eskola 2.0. Irakasle eta ikasleentzako gaitasun mapak. Esparru teorikoa
Texto completo:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
MonografíaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor corporativo:
Fecha:
2008Resumen:
Este documento intenta definir un marco posible de integración en la escuela de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación, tomando como referencia las aportaciones de los proyectos ¿Red.es¿, del Ministerio de Educación español, y ¿National Education Technology Standards¿ (NETS) de ISTE (International Dociety for Technology in Education).
Este documento intenta definir un marco posible de integración en la escuela de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación, tomando como referencia las aportaciones de los proyectos ¿Red.es¿, del Ministerio de Educación español, y ¿National Education Technology Standards¿ (NETS) de ISTE (International Dociety for Technology in Education).
Leer menosInformazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak eskolan izan behar dituzten integrazio modua definitzeko idatzi da dokumentu hau. Horretako, bi poiektu hartu dira erreferetzia giza: espainiar Hezkuntza Ministerioa eta National Education Technology Standards (NETS) ISTE-k egina (International Dociety for Technology in Education).
Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak eskolan izan behar dituzten integrazio modua definitzeko idatzi da dokumentu hau. Horretako, bi poiektu hartu dira erreferetzia giza: espainiar Hezkuntza Ministerioa eta National Education Technology Standards (NETS) ISTE-k egina (International Dociety for Technology in Education).
Leer menos