As diferenzas en rendemento entre alumnado inmigrante e autóctono : implicacións para a intervención socioeducativa
Texto completo:
http://www.edu.xunta.es/eduga/33 ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2013Publicado en:
Revista galega do ensino. 2013, n. 65, enero-junio ; 6 p.Resumen:
Parece ampliamente constatado que el alumnado de origen inmigrante mantiene un rendimiento académico inferior al del alumnado autóctono y son múltiples los motivos explicativos de este rendimiento más bajo, que atienden principalmente a sus variables personales, familiares y escolares. En este trabajo se hace una revisión de la literatura empírica en relación con estos determinantes. Se concluye que es principalmente en las variables familiares y escolares en las que se puede y se debe intervenir, diseñando programas específicos para el asesoramiento a profesores y la orientación a las familias de estos alumnos.
Parece ampliamente constatado que el alumnado de origen inmigrante mantiene un rendimiento académico inferior al del alumnado autóctono y son múltiples los motivos explicativos de este rendimiento más bajo, que atienden principalmente a sus variables personales, familiares y escolares. En este trabajo se hace una revisión de la literatura empírica en relación con estos determinantes. Se concluye que es principalmente en las variables familiares y escolares en las que se puede y se debe intervenir, diseñando programas específicos para el asesoramiento a profesores y la orientación a las familias de estos alumnos.
Leer menosParece amplamente constatado que o alumnado de orixe inmigrante mantén un rendemento académico inferior ao do alumnado autóctono e son múltiples os motivos explicativos deste rendemento máis baixo, que atenden principalmente ás súas variables persoais, familiares e escolares. Neste traballo faise unha revisión da literatura empírica en relación con estes determinantes. Conclúese que é principalmente nas variables familiares e escolares nas que se pode e se debe intervir, deseñando programas específicos para o asesoramento a profesores e a orientación ás familias destes alumnos.
Parece amplamente constatado que o alumnado de orixe inmigrante mantén un rendemento académico inferior ao do alumnado autóctono e son múltiples os motivos explicativos deste rendemento máis baixo, que atenden principalmente ás súas variables persoais, familiares e escolares. Neste traballo faise unha revisión da literatura empírica en relación con estes determinantes. Conclúese que é principalmente nas variables familiares e escolares nas que se pode e se debe intervir, deseñando programas específicos para o asesoramento a profesores e a orientación ás familias destes alumnos.
Leer menos