@article{11162/97903, year = {2011}, url = {http://hdl.handle.net/11162/97903}, abstract = {L¿article pretén abordar la necessitat que hi ha avui en dia de què l¿acció tutorial que es porta a terme als centres educatius sigui consistent i treballi per al creixement de l¿alumnat, propiciant-li referents que l¿orientin en el seu camí. S¿han fet avenços, doncs la majoria dels docents i tècnics ho recolzen i les lleis també van en aquest sentit; ara queda el més difícil, que és fer arribar la pràctica a tota la comunitat. Aquesta ha de ser basada en la qualitat, és a dir, que el treball tutorial sigui real i proper, i en el compromís de treball de tot l¿equip docent.}, abstract = {Este articulo pretende abordar la necesidad que existe hoy en dia de que la acción tutorial que se lleva a cabo en los centros educativos sea consistente y trabaje para el crecimiento del alumno, propiciándole referentes que le orienten en su camino. Se han hecho avances, pues a mayoría de los docentes y técnicos lo apoyan así como las leyes que avanzan en este sentido; pero ahora queda lo más difícil, que es el hecho de hacer llegar la práctica a toda la comunidad. Esta debe basarse en la calidad, es decir, que el trabajo tutorial sea real y próximo, y en el compromiso de trabajo de todo el equipo docente.}, booktitle = {IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2011, Vol. II, n. 2 ; p. 95-102}, keywords = {sistema tutorial}, keywords = {tutoría}, keywords = {práctica pedagógica}, keywords = {orientación pedagógica}, title = {La tutoria i el tutor avui}, author = {Giner Tarrida, Antoni}, }