@misc{11162/113352, year = {2012}, url = {http://www.isei-ivei.net/eusk/argital/ED13/EDko%20eredu%20berria%20EAEn.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/113352}, abstract = {Tras un periodo de reflexión, este documento presenta y explica cada uno de los cambios que se introducirán a partir del curso 2012-2013 en la Evaluación Diagnóstica a la que se somete periódicamente al alumnado de 4º de Educación Primaria y de 2º de la ESO en los centros sostenidos con fondos públicos del País Vasco. Aunque introduce cambios fundamentales, el nuevo modelo de Evaluación de diagnóstico mantiene las características básicas del anterior, ya que es una evaluación censal y estandarizada, con pruebas y procesos de aplicación comunes para todo el alumnado. Así mismo, se mantienen las tres competencias fijas: euskara, castellano y matemáticas, sobre las que se obtendrán datos comparativos.}, abstract = {Gogoeta-aldi baten emaitza gisa, dokumentu honek 2012-2013 ikasturtetik aurrera Ebaluazio Diagnostikoan izango diren aldaketak banaka aurkeztu eta azaltzen ditu. Ebaluazio hori aldizka egiten zaie funts publikoak oinarri dituzten Euskadiko ikastetxeetako Lehen Hezkuntzako 4. mailako eta DBHko 2. mailako ikasleei. Funtsezko aldaketak egin badira ere, ebaluazio diagnostikoaren eredu berriak aurrekoaren oinarrizko ezaugarriei eutsi die, izan ere, zentsuko ebaluazio estandarizatua da, ikasle guztientzako proba eta gauzatze-prozesu berdinak dituena. Era berean, hiru konpetentzia finkoei eutsiko zaie: euskara, gaztelania eta matematika. Konpetentzia horiei buruzko datu konparagarriak lortuko dira.}, publisher = {Bilbao : ISEI-IVEI, 2012}, keywords = {evaluación normativa}, keywords = {control del rendimiento}, keywords = {destrezas básicas}, keywords = {competencia comunicativa}, keywords = {lengua inglesa}, keywords = {lengua española}, keywords = {lengua vasca}, keywords = {matemáticas}, keywords = {ciencias de la naturaleza}, keywords = {aplicación}, keywords = {método de investigación}, title = {Ebaluazio Diagnostikoa 2012-13 ikasturtea : Ebaluazio diagnostikoaren eredu berria}, author = {}, }